22 Kasım 2012 Perşembe

İsviçre Bisiklet Turum (Bölüm 3)




Üçüncü yazımla İsviçre Bisiklet Turu serisini noktalıyorum. Aradan çok zaman geçti, ama ben bu yazıyı ancak şimdi yazabiliyorum. Aslında çok daha fazla bölüm yazmak isterdim; ama anladım ki, yaşadıklarımı ve gördüklerimi yazıya aktarmada sıkıntı yaşıyorum. Yazamıyorum. Ben de kısa kesip bu seriyi burada bitirmeye karar verdim.


Rheinfall


İsviçre’deki bisiklet trafiğine dikkat çekmiştim. Bisiklet kullananlar arasında, işine, okuluna gidip gelmek için; yani bisikleti ulaşım amaçlı kullanan insanların yanında, bu işi spor amaçlı yapan çok insan gördüm. Buna ek olarak, benim orada olduğum tarihlerde,  bisiklet trafiğini arttıracak olan “Ironman Zürich” vardı. Ironman, yani triatlonun en üst seviyedeki yarışması. (Triatlon:  Yüzme, koşu ve bisiklet yarışmalarının aynı gün içinde yapıldığı spor olayı.) Ironman’de yarışacak olan atletler gerçekten inanılmazdı. 4 km yüzecekler, sonra  40 km koşacaklar ve hemen ardından bisikletlerine atlayıp 185 km bisiklete bineceklerdi.







İsviçre Bisiklet Turu serim burada noktalanıyor. Ben İsviçre’yi çok ama çok beğendim. Kesinlikle gidip görmelisiniz bence, doğasıyla cennet gibi bir yer. Umarım videolarım ve fotoğraflarım sizi biraz olsun oralara götürmüştür. Kim bilir, belki başka bir ülkede yaptığım bisiklet turuyla tekrar karşınızda olurum. Hepiniz hoşçakalın.

Rheinfall

 Not: İsviçre’de bisiklet kameramla kaydettiğim 
videoları http://www.youtube.com/cocogokturk adresinden izleyebilirsiniz.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder